niedziela, 20 listopada 2011

Sklep

Narazie w sklepie są tylko dwa towary, ale niedługo dodam następne ;)
Towar 1. :
Zdjęcie MovieStar z kolorowym tłem , rozbłyskiem oraz napisem.
Koszt : 2 grafy, lub obejrzenie 1 filmu ( komentarz i ocena 5/5).
Jeżeli chcesz takie zdjęcie, piszesz mi na maila zamówienie.
W treści wpisujesz :
- kolor tła
- nazwę MovieStar
- nazwę looka, z którego mam zrobić obrazek.
- kolor napisu, oraz jego treść
- kolor i wielkość rozbłysku
Na zdjęcie czeka się 1-2 dni.
Obrazek później umieszczę na blogu.
Towar nr. 2 :
Zdjęcie MovieStar w pokoju + efekty specjalne

Koszt : obejrzenie 3 filmów ( ocena 5/5 i komentarz do każdego).
Jeśli chcesz takie zdjecie, również piszesz mi o tym na maila, ale w treści wpisujesz :
- kolor i treść napisu
- kolor i welkość rozbłsku
Ale, tym razem sam/sama zrobisz screena, ja tylko dodam efekty.
Chętnym w mailu wyślę mój adres e-mail, żeby mogli mi wysłać screena pocztą.
Na obrazek czeka się 1-2 dni.

To tyle *u*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz