niedziela, 13 listopada 2011

Czego ty ode mnie chcesz Anabelle Rockin?!

Szczyt...
Anabelle Rockin to podła *****, która cały czas kłamie na mój temat!
To napisała na moim blogu :
Ona mówi, że to ja zaczęłam tą " afere " !
A było to tak:
Niby się przyjaźniłyśmy, ale ona nagle zerwała naj. przyjaźń i mnie olała.
Później zrobiłam o niej ArtBook, w którym nie napisałam o niej nic złego.
Niby wszystko wróciło do normy, ale to były tylko pozory.
Kiedy starrr_03 zaczęła kłócić się z Zuzą7428, Anabelle Rockin się udzieliło.
Znowu zerwała naj. przyjaźń przysłała mi złośliwe maile i pisała głupie komentarze na moich blogu ( patrze na notkę poniżej).
Na dodatek, zrobiła o mnie okropną notkę na swoim blogu, a teraz jeszcze mnie obgaduje i pisze okropne komentarze pod moimi notkami!

Anabelle Rockin, opanuj się, bo to się dla ciebie dobrze nie skończy.

2 komentarze:

  1. Blog jest nudny: Już wkrótce w archiwach będą tylko posty, jaka ja jestem okropna...
    Drodzy czytelnicy, LadyYorLove kłamie, gdyż było INACZEJ !!!!
    http://anabellerockin.blogspot.com/2011/11/szczyt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. weź się nie przejmuj . :/
    Zapraszam do mnie porady-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń