piątek, 25 listopada 2011

Ciuszki za filmy! TANIO

Postanowiłam zrobić wymianę za filmy. Każda osoba, która będzie chciała jakiś ciuszek z mojej garderoby, musi mi jak najszybciej napisać na MSP na maila, jaką część mojej garderoby by chciała.
Pamiętaj, że jeżeli nie jesteś VIP, musisz sprawdzić, czy ciuch/ciuchy, które chcesz są dla VIP czy nie.
Można zamawiać do 5. ciuchów.
Prezenty wysyłam, gdy dana osoba obejrzy daną ilość filmów.
Wymienię się za prawie wszystkie rzeczy z mojej szafy, ale nie wszystkie będą tanie ;)
Filmy oceniasz mi 5/5 i do każdego dajesz komentarz.
Po zakończeniu oglądania, wysyłasz mi maila, że skończyłaś oglądać filmy.
Na takiego maila czekam do 2 dni po rezerwacji!


To są najtańsze ciuchy:
Koszt : 13 filmów

Koszt : 8 filmów

Koszt : 15 filmów

Koszt : 11 filmów

Koszt : 6 filmów

Koszt : 10 filmów

Koszt : 12 filmów

Koszt : 16 filmów ( to moje pierwsze dżinsy na MSP )

Koszt : 8 filmów

Koszt : 7 filmów

Na czerwono są zaznaczone promocje ;)

Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi xD












1 komentarz: