niedziela, 6 listopada 2011

proszę bardzo " królowo " !

Nie wierzę w to, co sie teraz dzieje. przez cały czas uważałam, że starrr_03 jest miła, i wgl.
A  teraz, nagle okazuję sie, że ona jest po prostu wredna!
Koniecznie musisz wejść na bloga Zuza7428.
Adres : msp-zuza7428.blogspot.com 
Nowa notka jest cała poswięcona prawdzie o Starrr_03.
Proszę też przeczytać idiotyczne komentarze m.i.n :
starrr_03, poliloli, Anabelle Rockin.

Po przeczytaniu wszystkich komentarzy, wkurzyłam się i poszłam na bloga starrr_03.
Tam w 3 zdaniach wyraziłam swoją opinię, i odrazu zostałam zbanowana i zablokowana ;)

4 komentarze:

  1. Przegięłaś....
    Jesteśmy niby naj, tak?
    Przyjaciółki na siebie nie gadają .
    Ja wyrażam własną opinię i jak ci się nie podoba - to się nie odzywaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. W poprzedniej notce napisałaś, że nikt Ci nie pomaga.
    Chyba już wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to powiedz dlaczego?
    Dlatego, że mówię prawdę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kolżankę, którą polilolii lub starrr_03 zbanowala za czytanie notki. -,-
    Przegiecie totalne

    P.S. sorki za bledy

    OdpowiedzUsuń