poniedziałek, 7 listopada 2011

Co ja wam zrobiłam ?!

Nie wiem co w was wstąpiło, ale tak dłużej być nie może.
Więc, po :
1. Poliloli, czego ode mnie chcesz? Uważasz, że moje notki są na tym samym poziomie, co wygląd bloga. A , przecież nie każdy jest komputerowym geniuszem. A co do moich notek : ja uważam, że są fajne. I nie obchodzi mnie opinia innych.
2. Anabelle Rockin, nie tylko udawała, że jest moją przyjaciółką, ale też robi z igły widły. ;)
Ja tylko w jednym zdaniu wyraziłam swoją opinię o blogu Anabelle. 
W dodatku, nie napisałam nic specjalnego, możesz zobaczyć :
Przecież, to nawet nie jest krytyka ! Ja tylko wyraziłam swoją opinię.
I jeszcze ten mail :
Ja jej wcale nie wyzywałam!
Oj, Anabelle, nie kłam !
I najlepsze na koniec !
Na swoim blogu zamieściła o mnie okropną notkę ;( 
Nie umieszcze jej tutaj, bo znowu powie, że ją kopiuję.
Notkę można przeczytać na jej blogu : http://anabellerockin.blogspot.com
To nie było miłe.
3. Poliloli, nie dość, że się mnie czepia, to jeszcze komentuje moją notkę !
I to wcale nie jest miły komentarz :
No, niby dlaczego nikt mi nie pomaga?!
No raczej nie dlatego, że nie lubię starrr_03.

I tak jest mi strasznie przykro.. ;(



13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo mi się podoba, nie zgadzam się z polilolii, notki są przyzwoite, a wygląd bloga niezły ;)

    Ty też się nie przejmuj.Osoby obrażające innych
    nie są warte więcej niż ich słowa :)

    Zapraszam również na mojego bloga:
    Msp--my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest extra! Zapraszam cie także na mojego :D
    Nie martw się, niektórym woda sodowa włazi do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jestes zalosna o.0
    Zaloze sie, ze nawet nie znasz starr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie - nie tylko wyraziłaś zdanie o moim blogu. Ja miałam kilka złych opinii o tobie w zapasie, ale NAJ nie mówią o sobie źle. Ja taka nie jestem. Zrobiłaś tą aferę, żeby zwięksszyć popularność bloga i TYLE
    Wiecie, co jeszcze zrobiła? Zapraszam:
    http://anabellerockin.blogspot.com/2011/11/szczyt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co, oleksandra11 ?
    Znam starrr, i to całkiem nieźle. Rozmawiałyśmy ze sobą ok. 3-4 razy.
    A ty Anabelle jesteś po prostu żałosna.
    Nie myśl, że " przeprosiny " na twoim blogu, cokolwiek zmieniły !
    Woda sodowa uderzyła ci do głowy.
    I wcale nie wywołałam żadnej afery ! To ty zaczęłaś. Ludzie po prostu przychodzą na mojego bloga, ja nie mam z tym nic wspólnego.
    Ale, jednak , jestem bardziej lubiana, skoro na moim blogu jest 2 razy więcej wejść niż na twoim.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne..
    Jeszcze nie dawno, przed aferą, twój blog miał około 100 wejść....
    Jakby co, to spójrz na siebie. A poza tym na twoim blogu ma nic ciekawego.
    Ludzie tu przychodzą tylko dlatego, że wywołałaś aferę.
    Bo blog nie jest ani ładny, ani interesujący....

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZIEJ LUBIANA !!! HAHAHAHA!!! XD
    Śmieszne..TSPP :D
    Na pewno by im szczęka opadła, jakby cie w realu zobaczyli ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pff...
    Ty mnie nawet w realu nie widziałaś.
    I przed tą aferą, którą ty wywołałaś, mój blog miał 200 wejść!I nie każdy musi umieć robić super nagłówki itd. Ale to nie znaczy, że jego blog jest nudny!
    Ja przynajmniej na nim często pisze, nie to co ty.;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej, spoko, ja jestem Madonna jak to jest prawdziwy screen! : )
    W zadniu 'poliliolii, o co Ci chodzi', jest widoczne że to podrobione. Może najpierw naucz maskować teksty, a potem pokazuj publicznie.
    I proszę, odczep się od Anabelle, starrr_03 oraz poliliolii, ośmieszasz samą siebie. Tylko przypadkiem nie wybluzgaj mnie na blogu. To tylko tania sensacja -.-
    Pozdrawiam? -.-

    Lexinka

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak ogólnie jakby to ująć, całego screena podrobiłaś.

    Pozdrawiam -.-
    Lexinka

    OdpowiedzUsuń
  12. He He, dawno tu nie wchodziłam. Teraz patrzę na te głupie komentarze i robi mi się niedobrze. I pomyśleć, że ja grałam wśród takich ludzi. =,=

    OdpowiedzUsuń