środa, 7 grudnia 2011

Oszuści na MovieStarPlanet / zaczepki i inne.

Ostatnio na MovieStarPlanet jest coraz więcej oszustów.
A oto przykład rozmowy z 7.12.11. :
Kliknij, aby powiększyć.

Pewna dziewczyna chciała wyłudzić ode mnie hasło. Pisała, że zrobi mi VIP'a za darmo.
Jak widać, cały czas odpowiadałam jej " ok " ( i dwa razy " tak").
Ok, ok, ok,ok i ok. ;D
Jednak ona się nie wkurzyła na tyle, żeby powiedzieć przekleństwo. ;(
Więc zgłosiłam ją za pytanie mnie o hasło.
No, ale, niby ona umie zrobić VIP' a za darmo.
Więc, w takim razie, CZEMU GO NIE MA ?
Odp.: To po prostu hackerka, która chciała moje konto.

PAMIĘTAJ, NIGDY NIE PODAWAJ NIKOMU SWOJEGO HASŁA!
TO MOŻE GROZIĆ PRZEJĘCIEM TWOJEGO KONTA,
PRZEZ INNĄ OSOBĘ!

No i zaczepki, typu :
Proszenie kogoś o prezent z listy, nie sprawi, że ta osoba ci go kupi!
To wręcz budzi niechęć, bo czy ty chciałabyś/chciałbyś, żeby ktoś cały czas prosił cię o prezent?
Raczej nie. ; /
Więc po prostu nie proś o prezenty z listy, czy grafy.
Bo takie ciągłe proszenie, jest wkurzające.
I na pewno nie dostaniesz za nie, tego,co chciałeś.
Co najwyżej dostaniesz blokadę.

LadyYorkLove :)


1 komentarz:

  1. Nigdy nie wierz że ktoś da ci vip.To dość częsta i przewidywalna zaczepka.

    OdpowiedzUsuń