wtorek, 27 grudnia 2011

Ma pozwolenie na 10 sek.?

Chyba każdy wie,że nikt nie ma pozwolenia na 10 sek. No, ale, niestety, nie wszyscy w to wierzą. Na przykład Drozdosia. Już kiedyś była zamieszana w aferę z kradzieżą kont. Teraz, pisze na forum, że ma pozwolenie na 10 sek. Oczywiście, nie jest to prawda. A oto dowód :
Widzicie? Nawet Support to potwierdził!
Tylko że Drozdosia nadal upiera się, że ona ma pozwolenie na robienie 10 sek.
A oto screen z jej bloga :
Kliknij, aby powiększyć.
Moderator pisze, że Drozdosia może robić 10 sek., o ile nie będzie zaśmiecała forum.
Dziwne.....
No dobra, ale teraz inna sprawa, również związana z Drozdosią.
Napisała na forum, żeby oglądać jej 10 sek., bo niedługo wbije 16 level.
Wtedy wkroczyła Anka070100, i powiedziała, że ona woli wbijać levele uczciwie, a nie tak jak Drozdosia, czyli za pomocą 10 sek.
Szczegóły na : anka070100,on7.pl lub anka-selena.on7.pl
Weszłam na bloga Drozdosi ( link znalazłam na anka-selena.on7.pl ) i zaczęłam naszą " rozmowę ".








Tak wygląda jej profil :
A w CTR oczywiście zmusza wszystkich,bo robili 10 sek.... ; /

Postanowiłam upewnić się, czy na pewno nikt nie ma pozwolenia na robienie 10 sek.
Napisałam taką wiadomosć do Support :
Otrzymałam taką wiadomość :
No więc mam dowód xD.

P.S. Przypominam, że konkurs ogłoszony w poprzedniej notce nadal trwa! Bierzcie udział!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz