piątek, 9 grudnia 2011

Kolejny błąd na MovieStarPlanet

Dzisiaj ( 9.12.11 ) miał miejsce kolejny błąd na MovieStarPlanet.


Między godziną 16:00, a 18:00 każdy mógł kupić komuś innemu dowolną ilość prezentów z listy.
Kasy za kupione prezenty nie pobierało, ale po kupieniu 3 prezentów trzeba było odczekać 1 godz.( nie VIP ), lub po kupieniu 5 prezentów, 30 min( VIP).
Jednak, jeżeli chciałeś/chciałaś kupić więcej prezentów bez czekania, wystarczyło się wylogować na chwilkę, i już dalej można było kupować innej osobie rzeczy z listy.
Ja akurat byłam zalogowana, więc skorzystałam.
Ale najpierw napisałam taką wiadomość do Pani Moderator :
Później zaczęłam korzystać z tego błędu. : <<
Wymieniłam się z pewnym chłopakiem, na 28 prezentów z listy.
A oto screeny :
Prezenty, które otrzymałam dzisiaj :





I upominki, które dałam innym osobom :




: >>

Proszę, nie zgłaszajcie mnie, bo niby za co?
Dużo osób na tym skorzystało, a czy w byście nie skorzystali na moim miejscu? ;/

LadyYorkLove








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz