piątek, 3 lutego 2012

Dlaczego robię sobie przerwę od grania w MSP ?

Mam kilka powodów.
1. Nikt nie ogląda mi filmów, w miesiąc wbiłam zaledwie 20 tys fame.
2. Mało osób w ogóle mi pomaga, raz na jakiś czas ktoś da grafa.
3. MSP nie jest takie jak kiedyś, stało się nudne.
4. 3/4 MSP uwielbia starrr_03 oraz jej świtę ( poliloli, przystojniak_03 ), co bardzo mnie drażni.
5. Wojna pomiędzy starrr_03, a Zuzą7428 nadal trwa ( jestem po stronie Zuzy7428 ).
6. Znalazłam fajniejsze gry, niż ta ( stardoll, gry.pl --> Resort World ).

NIE SPRZEDAJĘ KONTA, ANI CIUCHÓW CZY MEBLI !!!
Nie pytajcie mnie, czy obejrzę wam film, dam grafa, bo tego nie zrobię.
Codziennie wchodzę na MSP, to fakt, ale tylko po to, by zakręcić kołem fortuny i sprawdzić, czy nie dostałam jakiegoś maila.
W ogóle ostatnio moderatorzy dodają głupie konkursy, tylko ten najnowszy jest taki se.
Ale, niby jest ta nowa Walentynkowa Oferta, nawet się opłaca, tylko, że ja i tak nie skorzystam. Wydałam na tą grę już ponad 300 zł, nie mam zamiaru wydać ani grosza więcej.

To będzie na tyle. :)

2 komentarze:

  1. Lol ; p "Świta" to chyba ty xdd Zuzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, "kiedyś było inaczej". Kiedy grałaś na polskim serwerze msp, serwer miał 1 rok. Czy to możliwe, że msp zmieniło się tak bardzo przez ten czas?
    Ogólnie wyzywasz "Flami Extra", bo nie umie czytać. Sama nie umiesz czytać, moja siostra jest poszkodowana, bo ją wyzywałaś od idiotek. Weź się ogarnij, to nie jest śmieszne wyzywać młodszych! Ona ma 1o lat i co z tego?
    Obecnie ma 12 lat, a ty ile? Mamy rok 2013, a ty cały czas owijasz ludzi w bambuko.
    Idę na inne blogi, byłam wierną czytelniczką, ale zmieniłaś się od pewnego czasu... Na początku bloga, byłaś miła i pomocna, nawet odpisałaś mi na maila, którego ci wysłałam. A potem się bałam, bo zaczęłaś pisać "dziwne" rzeczy. Wyrażałaś swoje zdanie w chamski sposób i usunęłaś maila, którego ci wysłałam (W którym pytałam, czy wszystko ok...). Na serio mi przykro, codziennie oglądam twoje konto i ty grasz. Masz jeszcze jakiegoś chłopaka.
    Wiesz co, on mnie wyzywał w 2012 roku około marca. Miałam go w dupie, ale wezwał na mnie swoją "armie". Hejtowali moje artbooki i zdj, a potem "przenieśli się" na moje drugie konto. Byłam zmuszona je usunąć z powodu licznego hejtu i spamu wulgarnymi emailami.
    Około grudnia 2012 roku poprosiłam, żeby przestał. Na to mnie wyśmiał i zwyzywał, a potem bloknął. Dostałam blokadę na tydzień i wróciłam na konto (pierwsze). Zgłosiłam to do modów w styczniu 2013 roku (miesiąc temu). Modzi zablokowali mu jego konto, oraz jeszcze parę kont jego tych przyjaciół. Na to z multi kont mnie jeszcze bardziej hejtowali i zaczęli mnie blokować. Kilka dni temu dostałam blokadę na zawsze, bo tyle mi konto zgłaszali... Teraz napisałam do modów, żeby wyjaśnić całą sytuację. Wszystko oglądam z pobocznego konta. Zerwij z tym chłopakiem, bo straszny z niego hejter. Jeszcze zaatakują cię ci jego przyjaciele i będziesz miała przesrane :/

    OdpowiedzUsuń