niedziela, 15 stycznia 2012

12 level !!!!

Dzisiaj ( 15.01.12 ) o godz. 12: 57 zdobyłam ( nareszcie ) 12 level !
Niektórzy chyba pamiętają, że ogłosiłam konkurs ( kto najbardziej pomoże mi zdobyć 12 level, dostanie 5 rzeczy z listy ).

Wyniki konkursu :
1 miejsce - WiciaLove (  obejrzała mi 36 filmów, dała mnóstwo grafów ).
2 miejsce - LadyYorkLove best friend ( obejrzała mi 20 filmów, dała sporo grafów ).
3 miejsce - agucha97 ( dała mi 10 grafów ).


WiciaLove wygrywa 5 prezentów z listy do 2.000 $.
LadyYorkLove best friend wygrywa 2 prezenty z listy do 800 $.
agucha97 wygrywa 1 prezent z listy do 400 $.


Chcąc jak najszybciej zdobyć 13 level, ogłaszam kolejny konkurs.
Zasady są takie, jak w poprzednim konkursie, trzeba po prostu pomóc mi zdobyć 13 level. Można pomagać z różnych kont ( nie trzeba mieć na nich potwierdzonego adresu e-mail ). Jeżeli chcesz wygrać powinieneś/powinnaś : obejrzeć mi dużo filmów ( na dzień dzisiejszy mam 43 filmy ), dawać grafy co 15/60 min., dać love it do wszystkich looks oraz ArtBooks.
Pamiętajcie, że osoby, które oglądały mi już wszystkie filmy, mogą jedynie dawać grafy i love it do looks i ArtBooks ( chyba, że opublikuję jakiś nowy film ).


Nagrody :
1 miejsce - wszystkie rzeczy z listy życzeń ( 12 ) + autograf ode mnie
2 miejsce - 5 rzeczy z listy życzeń + autograf ode mnie
3 miejsce - 3 rzeczy z listy życzeń + autograf ode mnie


Zdjęcia :
Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. :)

A oto powinien być przykład dla tych, którzy jeszcze mi nie pomogli :


P.S.
Szczególnie dziękuję za pomoc :
WiciaLove
LadyYorkLove best friend
agucha97
Jasiek11
Daria689

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz