sobota, 1 października 2011

Konkurs !!

                                                  A więc, mam dla was konkurs! 


Regulamin konkursu :
 - żeby wziąść udział w konkursie musisz mieć PRZYNAJMNIEJ 4 lvl !
 - musisz mieć mnie w znajomych
 - jeżeli wcześniej już ogladałeś/aś moje filmy, nie możesz wziąść udziału w konkursie!

                                                     A na czym polega konkurs ?
Jak pewnie wiesz, niedługo będę miała 11 lvl. 
Jeżeli chcesz wygrać fajne prezenty ( poniżej pisze jakie dokładnie ), musisz pomóc wbić mi 11 lvl.
Zaraz dodam zdjęcie mojego paska fame.


                                                    Co można wygrać?
1 miejsce : coś z listy życzeń do 500 $ + graf + love it do pokoju
2 miejsce : coś z listy życzeń do 350 $ + graf + obejrzę 5 filmów
3 miejsce  : coś z listy życzeń do 250 $ + graf + obejrzę 3 filmy
4 miejsce : graf + love it do pokoju + obejrzę 2 filmy


    Zgłaszajcie się w komentarzach! Macie czas do 03.10 ( godz. 15:00). Wyniki ogłaszam 10.10 ( godz. 16:00 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz